Deutsch

Продление укр паспорта или выход из гражданства?

27.04.10 20:57
Re: Продление укр паспорта или выход из гражданства?
 
  Anahata2012 прохожий
Anahata2012
в ответ Maris-D 26.04.10 16:55
Здравствуйте! Мы тоже с мужем озабочены сменой моего паспорта, для чего надо стать на консульский учет, для которого нужно пожать заявление на ПМЖ, для которого выписаться из Украины и пр... Короче говоря, геморрой полный (извините, но так и есть). Прилагаю файлы, какие нужны док-ты и сколько это стоить будет (без проезда и пирожков :-))
Блин, не могу прикрепит файлы...
Порядок прийому до розгляду клопотань громадян України про залишення на постійне проживання за кордоном
Громадянин України, який виїхав до ФРН з метою укладення шлюбу, возз'єднання родини, або отримав на інших підставах дозвіл на проживання на території Німеччини (крім випадків: навчання, стажування, лікування та роботи за контрактом), для постановки на консульський облік має подати до дипломатичної/консульської установи України за кордоном клопотання про залишення на постійне місце проживання за кордоном. Дозвіл на проживання громадянина України у ФРН, отриманий від німецьких правоохоронних органів, лише засвідчує законність його перебування на території ФРН.

Порядок прийому до розгляду клопотань громадян України
про залишення на постійне місце проживання за кордоном

Громадяни України, які виїхали за її межі тимчасово, при порушенні клопотання про залишення на постійне місце проживання за кордоном подають особисто до дипломатичного представництва або консульської установи України за кордоном такі документи:
1. Паспорт громадянина України та 4 копії усіх сторінок паспорта для виїзду за кордон чи інший документ, за яким громадянин України виїхав за її межі.
2. П’ять фотокарток розміром 35х45 мм.
3. Заяв-анкета 4 примірники (додаток №1), заповнюється українською мовою.
Зразок заяви та зразок її заповнення Ви можете знайти тут:

Заява-анкета про залишення_на_ПМП.doc 70.00 KB Зразок заповнення заяви-анкети

4. Довідка з місця проживання (Meldebescheinigung) – оригінал на німецькій мові та 4 його копії; оригінал перекладу на українську мову, засвідчений присяжним перекладачем, та 4 його копії. Довідка залишається у справі ПМП.
5. Оригінал і 4 копії свідоцтва про народження заявника.
6. За наявності у заявника дітей віком до 18 років – оригінал і 4 копії їх свідоцтв про народження (при народженні дитини на території ФРН необхідно внести відповідний запис до закордонного паспорта у встановленому порядку). Для дітей, народжених після 1.03.2001 року подається довідка про реєстрацію громадянином України та її 4 копії;
7. Оригінал і 4 копії свідоцтва про шлюб/розірвання шлюбу (якщо шлюб реєструвався в Україні). В разі відсутності свідоцтва про укладення шлюбу, подається довідка РАЦС про його реєстрацію.
8. В разі реєстрації шлюбу на території ФРН подається один із наступних документів:
• витяг із сімейної книги (Auszug aus dem Familienbuch) або завірена копія витягу із сімейної книги (beglaubigte Kopie des Familienbuchs), його 4 копії, оригінал та 4 копії його перекладу;
• свідоцтво про укладення шлюбу (Eheurkunde, видається з 1.01.2009 р.)
• cвідоцтво про шлюб міжнародного зразка (Auszug aus dem Heiratsregister, - Heiratseintrag), його 4 копії, оригінал та 4 копії його перекладу;
• довідка про укладення шлюбу (Bescheinigung über die Eheschließung) із зазначенням прізвищ після його укладення, її 4 копії та 4 копії її перекладу.
а також, рішення суду про його розірвання (якщо реєструвалось).
Примітка: документи, зазначені у п.7 та 8, подаються на кожний шлюб, у якому перебував заявник.
9. Нотаріально засвідчені заяви батьків, які проживають в Україні, про відсутність матеріальних претензій до заявника та їх 3 копії. Оригінал заяви залишається у матеріалах справи. На день подачі документів ПМП заява має бути не старше 1 року від дня її виготовлення.
В разі смерті батьків або одного із них, подається свідоцтво про смерть та його 4 копії. Якщо вони (один з них) пропали безвісті – нотаріально завірена копія рішення суду про визнання їх безвісті відсутніми. Якщо батьки змінили прізвища, подається їх свідоцтво про укладення шлюбу та його 4 копії.
10. Трудова книжка та її 4 копії.
В разі відсутності трудової книжки або її не оформлення, подається довідка з податкової інспекції про відсутність у заявника заборгованості по сплаті податків. Якщо заявник протягом 5 років, до подачі документів на постійне місце проживання, займався приватним підприємництвом (має свідоцтво приватного підприємця), подається 4 його копії із відмітками про закриття.
11. Довідка з місця роботи заявника в Україні за останні п’ять років про відсутність до нього матеріальних претензій та її 4 копії.
12. Нотаріально засвідчені заяви дітей віком від 14 до 18 років про згоду на своє залишення на постійне місце проживання разом з батьками або одним із них та її 3 копії. Оригінал заяви залишається в матеріалах справи.
13. Якщо у заявника є неповнолітні діти, які залишаються проживати в Україні, подається нотаріально засвідчена заява їхніх законних представників про відсутність у них матеріальних претензій до заявника та її 3 копії. Оригінал заяви залишається в матеріалах справи.
14. Якщо неповнолітні діти залишаються на постійне місце проживання за кордоном з одним із батьків, подається нотаріально засвідчена заява про згоду на це другого з батьків та її 3 копії. На день подачі документів ПМП заява має бути не старше 1 року від дня її виготовлення. Оригінал залишається в матеріалах справи. У випадку смерті одного із батьків подається свідоцтво про смерть і 4 його копії. Якщо він пропав безвісті – нотаріально завірена копія рішення суду про його визнання безвісно відсутнім та 4 його копії. Якщо дитина була записана до свідоцтва про народження зі слів матері, подається відповідна довідка РАЦС за місцем реєстрації народження.
15. Документ про сплату консульського збору.
16. Три конверта та марки на суму 3,50 євро на кожний конверт. Заявник на кожному конверті має написати своє прізвище та ім'я, а також адресу проживання у ФРН, поштовий індекс.

За розгляд клопотання про залишення на постійне місце проживання стягується консульський збір у розмірі 100 євро, який має бути переказаний на рахунок відповідного диппредставництва України у ФРН.
У випадку відмови у задоволенні клопотання, консульський збір не повертається.
Орієнтовний термін розгляду клопотання – один рік.

УВАГА!!!

• Документи приймаються тільки комплектно.
• Документи, видані на території ФРН, мають бути оформлені згідно з порядком легалізації (див. розділ про порядок легалізації).
• Документи, що подаються німецькою мовою, мають бути перекладені на українську мову присяжним перекладачем. З огляду на те, що легалізація документів, виданих на території ФРН, робиться у два етапи (в німецьких органах та консульському відділі Посольства), їх переклад робиться після попереднього засвідчення в німецьких органах.
• Довідка про прописку (Meldebescheinigung) не легалізується, робиться тільки її переклад.
• Роздруківка про сплату консульського збору, зробленого через Online-banking, не приймається без печатки банку та підпису банківського співробітника. Якщо заявник подає банківську квитанцію або її копію, на ній має стояти печатка банку (або інша його відмітка) та підпис банківського співробітника.
• При подачі документів на постійне місце проживання за кордоном діти, які були народженні на території ФРН від осіб, один із яких є громадянином України, відповідно до ст. 7 Закону України "Про громадянство України" є громадянином України та має бути внесений до паспорта заявника. Консульський збір за внесення дитини до закордонного паспорта заявника стягується у розмірі 13 євро за дитину. В разі внесення дитини до паспорта заявника в день подачі клопотання про постійне місце проживання за кордоном, застосовується подвійна ставка консульського збору – 26 євро за дитину, оскільки документи в даному випадку опрацьовуються у терміновому порядку.
Остаточне оформлення процедури залишення на постійне місце проживання за кордоном та реєстрація на постійний консульський облік відбувається за умови подання заявником довідки про здачу внутрішнього паспорту громадянина України та довідки про виписку з останнього місця проживання в Україні (або адресного листка вибуття зі штампом та підписом співробітника МВС),

або за умови особистої здачі паспорта в консульському відділі Посольства та оформлення заяви щодо виписки. Заява подається заявником особисто під час консульського прийому та підлягає нотаріальному засвідченню консульською посадовою особою. Консульський збір за оформлення нотаріальної заяви справляється у розмірі 17 євро.

Примітка: в разі здачі паспорта до консульської установи, відмітки про постійне місце проживання та реєстрацію на постійний консульський облік проставляються в закордонний паспорт заявника тільки після отримання Посольством підтвердження від органів внутрішніх справ України про знищення внутрішнього паспорта громадянина України та його виписку з місця проживання.
 

Перейти на