Deutsch

Продление укр паспорта или выход из гражданства?

367  
Maris-D прохожий26.04.10 16:55
NEW 26.04.10 16:55 
Здравствуйте!
Я живу в Германии 12 лет. На консульском учёте не стояла. Укр паспорт прострочен. Можно ли его продлить?
и ещё вопрос. Отказ от укр гражданства сколько времени длится и сколько это стоит?
Спосибо

#1 
Laurent местный житель27.04.10 12:15
Laurent
NEW 27.04.10 12:15 
в ответ Maris-D 26.04.10 16:55
Как же вы с просроченным паспортом в Германии находитесь? Штрафа не боитесь?
Выход из гражданства длится 1,5 года если имеете отметку ПМЖ и состоите на учёте. В вашем же случае процедура займет от 2 лет.
#2 
Dresdner министр без портфеля27.04.10 13:19
Dresdner
NEW 27.04.10 13:19 
в ответ Laurent 27.04.10 12:15
В ответ на:
Как же вы с просроченным паспортом в Германии находитесь? Штрафа не боитесь?

ее немецкий паспорт не просрочен.
#3 
Maris-D прохожий27.04.10 15:02
NEW 27.04.10 15:02 
в ответ Dresdner 27.04.10 13:19
Спосибо Дрезнер! Вы правельно подметели, я на ПМЖ. У меня немецкое гражданство.
#4 
Rechtsberater местный житель27.04.10 15:12
NEW 27.04.10 15:12 
в ответ Maris-D 27.04.10 15:02
Что бы выйти из гр-ва Украины необходим консульский учет.
Постановка на учет длиться согласно законодательства до одного года. На практике это от 1,5 до 2 лет.
Продить паспорт не состоя на хотя бы на временном консульском учете - невозможно.
#5 
Maris-D прохожий27.04.10 15:44
NEW 27.04.10 15:44 
в ответ Rechtsberater 27.04.10 15:12
Спосибо за ответ.
А в какую сумму мне это всё может обойтись?
#6 
Rechtsberater местный житель27.04.10 17:09
NEW 27.04.10 17:09 
в ответ Maris-D 27.04.10 15:44
Вас интересуют консульские сборы?
Или с ценй на пирожки, которые Вы будете кушать в день (дни) посещения консульства?
#7 
Maris-D прохожий27.04.10 17:25
NEW 27.04.10 17:25 
в ответ Rechtsberater 27.04.10 17:09
ну конечно же консульские.......
#8 
  Anahata2012 прохожий27.04.10 20:57
Anahata2012
NEW 27.04.10 20:57 
в ответ Maris-D 26.04.10 16:55
Здравствуйте! Мы тоже с мужем озабочены сменой моего паспорта, для чего надо стать на консульский учет, для которого нужно пожать заявление на ПМЖ, для которого выписаться из Украины и пр... Короче говоря, геморрой полный (извините, но так и есть). Прилагаю файлы, какие нужны док-ты и сколько это стоить будет (без проезда и пирожков :-))
Блин, не могу прикрепит файлы...
Порядок прийому до розгляду клопотань громадян України про залишення на постійне проживання за кордоном
Громадянин України, який виїхав до ФРН з метою укладення шлюбу, возз'єднання родини, або отримав на інших підставах дозвіл на проживання на території Німеччини (крім випадків: навчання, стажування, лікування та роботи за контрактом), для постановки на консульський облік має подати до дипломатичної/консульської установи України за кордоном клопотання про залишення на постійне місце проживання за кордоном. Дозвіл на проживання громадянина України у ФРН, отриманий від німецьких правоохоронних органів, лише засвідчує законність його перебування на території ФРН.

Порядок прийому до розгляду клопотань громадян України
про залишення на постійне місце проживання за кордоном

Громадяни України, які виїхали за її межі тимчасово, при порушенні клопотання про залишення на постійне місце проживання за кордоном подають особисто до дипломатичного представництва або консульської установи України за кордоном такі документи:
1. Паспорт громадянина України та 4 копії усіх сторінок паспорта для виїзду за кордон чи інший документ, за яким громадянин України виїхав за її межі.
2. П’ять фотокарток розміром 35х45 мм.
3. Заяв-анкета 4 примірники (додаток №1), заповнюється українською мовою.
Зразок заяви та зразок її заповнення Ви можете знайти тут:

Заява-анкета про залишення_на_ПМП.doc 70.00 KB Зразок заповнення заяви-анкети

4. Довідка з місця проживання (Meldebescheinigung) – оригінал на німецькій мові та 4 його копії; оригінал перекладу на українську мову, засвідчений присяжним перекладачем, та 4 його копії. Довідка залишається у справі ПМП.
5. Оригінал і 4 копії свідоцтва про народження заявника.
6. За наявності у заявника дітей віком до 18 років – оригінал і 4 копії їх свідоцтв про народження (при народженні дитини на території ФРН необхідно внести відповідний запис до закордонного паспорта у встановленому порядку). Для дітей, народжених після 1.03.2001 року подається довідка про реєстрацію громадянином України та її 4 копії;
7. Оригінал і 4 копії свідоцтва про шлюб/розірвання шлюбу (якщо шлюб реєструвався в Україні). В разі відсутності свідоцтва про укладення шлюбу, подається довідка РАЦС про його реєстрацію.
8. В разі реєстрації шлюбу на території ФРН подається один із наступних документів:
• витяг із сімейної книги (Auszug aus dem Familienbuch) або завірена копія витягу із сімейної книги (beglaubigte Kopie des Familienbuchs), його 4 копії, оригінал та 4 копії його перекладу;
• свідоцтво про укладення шлюбу (Eheurkunde, видається з 1.01.2009 р.)
• cвідоцтво про шлюб міжнародного зразка (Auszug aus dem Heiratsregister, - Heiratseintrag), його 4 копії, оригінал та 4 копії його перекладу;
• довідка про укладення шлюбу (Bescheinigung über die Eheschließung) із зазначенням прізвищ після його укладення, її 4 копії та 4 копії її перекладу.
а також, рішення суду про його розірвання (якщо реєструвалось).
Примітка: документи, зазначені у п.7 та 8, подаються на кожний шлюб, у якому перебував заявник.
9. Нотаріально засвідчені заяви батьків, які проживають в Україні, про відсутність матеріальних претензій до заявника та їх 3 копії. Оригінал заяви залишається у матеріалах справи. На день подачі документів ПМП заява має бути не старше 1 року від дня її виготовлення.
В разі смерті батьків або одного із них, подається свідоцтво про смерть та його 4 копії. Якщо вони (один з них) пропали безвісті – нотаріально завірена копія рішення суду про визнання їх безвісті відсутніми. Якщо батьки змінили прізвища, подається їх свідоцтво про укладення шлюбу та його 4 копії.
10. Трудова книжка та її 4 копії.
В разі відсутності трудової книжки або її не оформлення, подається довідка з податкової інспекції про відсутність у заявника заборгованості по сплаті податків. Якщо заявник протягом 5 років, до подачі документів на постійне місце проживання, займався приватним підприємництвом (має свідоцтво приватного підприємця), подається 4 його копії із відмітками про закриття.
11. Довідка з місця роботи заявника в Україні за останні п’ять років про відсутність до нього матеріальних претензій та її 4 копії.
12. Нотаріально засвідчені заяви дітей віком від 14 до 18 років про згоду на своє залишення на постійне місце проживання разом з батьками або одним із них та її 3 копії. Оригінал заяви залишається в матеріалах справи.
13. Якщо у заявника є неповнолітні діти, які залишаються проживати в Україні, подається нотаріально засвідчена заява їхніх законних представників про відсутність у них матеріальних претензій до заявника та її 3 копії. Оригінал заяви залишається в матеріалах справи.
14. Якщо неповнолітні діти залишаються на постійне місце проживання за кордоном з одним із батьків, подається нотаріально засвідчена заява про згоду на це другого з батьків та її 3 копії. На день подачі документів ПМП заява має бути не старше 1 року від дня її виготовлення. Оригінал залишається в матеріалах справи. У випадку смерті одного із батьків подається свідоцтво про смерть і 4 його копії. Якщо він пропав безвісті – нотаріально завірена копія рішення суду про його визнання безвісно відсутнім та 4 його копії. Якщо дитина була записана до свідоцтва про народження зі слів матері, подається відповідна довідка РАЦС за місцем реєстрації народження.
15. Документ про сплату консульського збору.
16. Три конверта та марки на суму 3,50 євро на кожний конверт. Заявник на кожному конверті має написати своє прізвище та ім'я, а також адресу проживання у ФРН, поштовий індекс.

За розгляд клопотання про залишення на постійне місце проживання стягується консульський збір у розмірі 100 євро, який має бути переказаний на рахунок відповідного диппредставництва України у ФРН.
У випадку відмови у задоволенні клопотання, консульський збір не повертається.
Орієнтовний термін розгляду клопотання – один рік.

УВАГА!!!

• Документи приймаються тільки комплектно.
• Документи, видані на території ФРН, мають бути оформлені згідно з порядком легалізації (див. розділ про порядок легалізації).
• Документи, що подаються німецькою мовою, мають бути перекладені на українську мову присяжним перекладачем. З огляду на те, що легалізація документів, виданих на території ФРН, робиться у два етапи (в німецьких органах та консульському відділі Посольства), їх переклад робиться після попереднього засвідчення в німецьких органах.
• Довідка про прописку (Meldebescheinigung) не легалізується, робиться тільки її переклад.
• Роздруківка про сплату консульського збору, зробленого через Online-banking, не приймається без печатки банку та підпису банківського співробітника. Якщо заявник подає банківську квитанцію або її копію, на ній має стояти печатка банку (або інша його відмітка) та підпис банківського співробітника.
• При подачі документів на постійне місце проживання за кордоном діти, які були народженні на території ФРН від осіб, один із яких є громадянином України, відповідно до ст. 7 Закону України "Про громадянство України" є громадянином України та має бути внесений до паспорта заявника. Консульський збір за внесення дитини до закордонного паспорта заявника стягується у розмірі 13 євро за дитину. В разі внесення дитини до паспорта заявника в день подачі клопотання про постійне місце проживання за кордоном, застосовується подвійна ставка консульського збору – 26 євро за дитину, оскільки документи в даному випадку опрацьовуються у терміновому порядку.
Остаточне оформлення процедури залишення на постійне місце проживання за кордоном та реєстрація на постійний консульський облік відбувається за умови подання заявником довідки про здачу внутрішнього паспорту громадянина України та довідки про виписку з останнього місця проживання в Україні (або адресного листка вибуття зі штампом та підписом співробітника МВС),

або за умови особистої здачі паспорта в консульському відділі Посольства та оформлення заяви щодо виписки. Заява подається заявником особисто під час консульського прийому та підлягає нотаріальному засвідченню консульською посадовою особою. Консульський збір за оформлення нотаріальної заяви справляється у розмірі 17 євро.

Примітка: в разі здачі паспорта до консульської установи, відмітки про постійне місце проживання та реєстрацію на постійний консульський облік проставляються в закордонний паспорт заявника тільки після отримання Посольством підтвердження від органів внутрішніх справ України про знищення внутрішнього паспорта громадянина України та його виписку з місця проживання.
#9 
  Anahata2012 прохожий27.04.10 21:05
Anahata2012
27.04.10 21:05 
в ответ Maris-D 26.04.10 16:55
А здесь - постоянный консульский учет
Постійний консульський облік

КОНСУЛЬСЬКИЙ ОБЛІК громадян України, які постійно проживають у ФРН.
Громадяни України, які прибули на постійне місце проживання до ФРН (мають у паспорті громадянина України для виїзду за кордон дозвільний запис “Постійне проживання”), мають право стати на постійний консульський облік у консульському відділі Посольства України в ФРН у м. Берлін або в іншій консульській установі України у ФРН відповідно до розподілу консульських округів (дивись розділ консульські округи).
Звертаємо Вашу увагу на те, що дозвіл на проживання громадянина України у ФРН, отриманий від німецьких правоохоронних органів, лише засвідчує законність його перебування на території ФРН. У випадку відсутності штампу "Постійне проживання", проставленого консульською установою у ФРН або ВГІРФО УМВС України за місцем попереднього проживання в Україні, Вам необхідно ознайомитись з інформацією у розділі Порядок оформлення постійного місця проживання за кордоном.
Для постановки на постійний консульський облік необхідно подати до відповідної консульської установи України у ФРН такі документи:

1. Дійсний паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
2. Заповнену власноручно заяву (встановленої форми).
Зразок заяви та зразок її заповнення Ви можете взяти тут:

Заява_про_взяття_на_ПКО.doc 26.50 KB Зразок заповнення заяви

3. Заповнену власноручно реєстраційну картку з наклеєною на неї фотокарткою розміром 35 х 45 мм.
Зразок реєстраційної картки та зразок її заповнення Ви можете взяти тут:

Реєстраційна_картка.doc 34.00 KB Зразок заповнення реєстраційної картки

4. Довідку з місця проживання в ФРН (Meldebescheinigung) - обов’язково оригінал.
5. Оригінал квитанції про оплату консульського збору, засвідчену банківською установою (Überweisungsauftrag oder Kontoauszug im Original).
Консульський збір за взяття на консульський облік складає 13,- євро (звертаємо увагу, що кожна консульська установа має окремий банківський рахунок – див. розділ Банківські реквізити). У разі оформлення постійного консульського обліку в день звернення, стягується подвійна ставка консульського збору – 26 євро, оскільки документи опрацьовуються у терміновому порядку.
УВАГА!
1. Діти до 18-річного віку, відомості про яких вписані до паспортів батьків, вносяться до облікової картки одного з батьків, до якої додається фотокартка кожної дитини розміром 35 х 45 мм.
2. При поверненні на постійне місце проживання в Україну необхідно знятись з консульського обліку.
3. В разі зміни даних, заявлених при взятті на консульський облік, необхідно своєчасно повідомити про це відповідну консульську установу України у ФРН.
#10 
  Anahata2012 прохожий27.04.10 21:08
Anahata2012
NEW 27.04.10 21:08 
в ответ Maris-D 26.04.10 16:55
И замена паспорта:
Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон

1. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон (далі паспорт) в консульських установах України у ФРН мають право обміняти громадяни України,
які перебувають на консульському обліку у відповідній консульській установі України у ФРН відповідно до розподілу консульських округів (див. розділ Консульські установи України у ФРН).
2. Для оформлення паспорта до консульської установи необхідно подати такі документи:
- заява-анкета встановленого зразка;
Зразок заяви-анкети та зразок її заповнення Ви можете взяти тут:
Заява-анкета на отримання паспорта.doc 94.50 KB Зразок заповнення заяви анкети

- паспорт (проїзний документ), який підлягає обміну та копії сторінок: першої, з даними про дітей, внесених до паспорта, відміткою про консульський облік, з актуальним дозволом на проживання у ФРН;
- свідоцтво про народження та його копія (свідоцтва про народження дітей, відомості про яких вносяться до паспорта та їх копії);
У разі реєстрації народження на території Німеччини свідоцтво про народження подається легалізованим (див. Порядок легалізації)
- свідоцтво або архівна довідка про переміну прізвища, імені, по батькові (за наявності вказаних фактів);
- свідоцтво про шлюб та його копія;
У разі реєстрації шлюбу на території Німеччини подаються свідоцтво про шлюб (Heiratsurkunde) та засвідчена виписка з сімейної книги
(Beglaubigte Abschrift/Auszug aus dem Familienbuch) та їх копії, або витяг з реєстру про шлюб (Auszug aus dem Heiratseintrag- bzw. -register).
Зазначені документи подаються на підтвердження зміни прізвища особи. Крім того, вказані документи подаються легалізованими (див. порядок легалізації документів).
- свідоцтво про розлучення (у випадку реєстрації);
- рішення суду про розлучення (у разі оформлення розлучення на території Німеччини) (подається легалізованим);
- довідка з місця проживання та її копія – Meldebescheinigung (з терміном дії не більше 6 місяців);
- три кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см;
- у разі втрати за кордоном паспорта (проїзного документа) додатково подається довідка з поліції, що підтверджує звернення заявника щодо втрати документа;
- для тих, хто перебуває на тимчасовому консульському обліку у зв’язку з навчанням, стажуванням, роботою по контракту, лікуванням – відповідні документи, які вказують мету перебування;
- для оформлення паспорта дітям до 16 років до заяви-анкети додається нотаріально засвідчена заява батьків (законних представників);
Особи віком від 16 до 25 років, які підлягають призову на строкову військову службу та не оформили виїзд на постійне проживання за кордон згідно з чинним законодавством України, разом із заявою про оформлення паспорта подають довідку відповідного військового комісаріату щодо можливості виїзду з України;
- при оформленні паспорта дітям, які народилися після 01 березня 2001 року та їх народження зареєстровано компетентними органами Німеччини, подається довідка про реєстрацію дитини громадянином України;
- дітям, які вперше отримують паспорт, необхідно заповнити реєстраційну картку консульського обліку;
- оригінал квитанції про сплату консульського збору, завірений банківською установою (on-lineперекази не акцептуються);
3. Для отримання паспорта власнику паспорта необхідно прибути до відповідної консульської установи особисто. День приїзду погоджується додатково (про дату приїзду заявнику надсилається письмове повідомлення).
Тарифи консульського збору за оформлення паспорта:
- оформлення паспорта – 60 EURO;
- оформлення паспорта замість утраченого чи зіпсованого – 74 EURO;
- оформлення уперше паспорта громадянина України для виїзду за кордон особі, яка досягла 16-річного віку – 34 EURO;
- оформлення паспорта дітям до 16 років – 7 EURO (за розгляд клопотання про оформлення паспорта ); За оформлення паспорта в терміновому порядку (до 10-ти робочих днів) ставка консульського збору збільшується на 100 відсотків (за винятком оформлення паспорта дітям до 16 років). Експрес-обробка поштою не здійснюється.
Кошти слід переказувати на рахунок відповідної консульської установи, до якої подаються документи на оформлення паспорта (див. розділ Банківські реквізити).
Увага! Помилково сплачені кошти заявнику не повертаються.
Консульський відділ
Посольства України у ФРН
#11 
  Anahata2012 прохожий27.04.10 21:15
Anahata2012
NEW 27.04.10 21:15 
в ответ Maris-D 26.04.10 16:55
Короче говоря, долго это и дорого (по памяти, замена паспорта 72 евро (в примечании, которе выслала выше, старые цены, нам по тел. озвучили уже 72 евро), КУ от 13 до 26 евро, ПМЖ 100 евро, отказ от гражданства 134 евро... Это не считая всех переводов, легализаций и нотариальных заверений и пр... У меня только один вопрос: насколько я поняла, у Вас немецкий паспорт и нем. гражданство уже есть. Зачем Вам этот, извините, геморрой с выходом из укр. гражданства и прочим? Извините, если слишком любопытничаю...
#12 
Rechtsberater местный житель27.04.10 21:17
NEW 27.04.10 21:17 
в ответ Maris-D 27.04.10 17:25
В сообщении Anahata2012 перечисленны все консульские сборы, за исключением затрат на легализацию официальных немецких документов и затрат на их переводы.
#13 
Dresdner министр без портфеля27.04.10 21:36
Dresdner
NEW 27.04.10 21:36 
в ответ Rechtsberater 27.04.10 21:17
В ответ на:
В сообщении Anahata2012 перечисленны все консульские сборы, за исключением затрат на легализацию официальных немецких документов и затрат на их переводы.

восполните этот пробел (если эти услуги оказываются консульством, а не частными лицами).
#14 
  Anahata2012 прохожий27.04.10 21:51
Anahata2012
NEW 27.04.10 21:51 
в ответ Rechtsberater 27.04.10 21:17
Мы еще пока только свидетельство о браке перевели... пока еще не легализовывали в консульстве... так что не знаем, сколько это будет стоить... У меня вообще идея: а может, ну его, и поменять мой укр. загранпасс в Украине? Возьмем с собой св-во о браке... А?
#15 
Maris-D прохожий28.04.10 11:07
NEW 28.04.10 11:07 
в ответ Anahata2012 27.04.10 21:15
Здравствуйте!
Я не стала на конс. учет, а паспорт просроченый. В справке о незамужестве у меня числится 2 гражданство. Нем.укр. И в облзагсе отказались расписывать. 2 гражданства запрещено. Если продлю паспорт то распишут как гражданку украины.
И выходить из гражданства ,но это 1-2 года.Ждать немогу.
Ситуация сложная.
#16 
katran76 коренной житель28.04.10 11:51
NEW 28.04.10 11:51 
в ответ Maris-D 28.04.10 11:07
В ответ на:
2 гражданства запрещено

это не так
#17 
Rechtsberater местный житель28.04.10 21:11
NEW 28.04.10 21:11 
в ответ Dresdner 27.04.10 21:36
Не знаю, что Вы имели ввиду под
В ответ на:
...если эти услуги оказываются консульством, а не частными лицами
, но если о том, что думаю и знаю я, так консул берет собр за легализацию документа а так же за заверку верности перевода. Мне не известны случаи оказания подобных услуг частными лицами.
#18 
Rechtsberater местный житель28.04.10 21:18
NEW 28.04.10 21:18 
в ответ Anahata2012 27.04.10 21:51
По почте легализация стоит 20 евро, в консульстве - 40.
В ответ на:
...а может, ну его, и поменять мой укр. загранпасс в Украине? Возьмем с собой св-во о браке... А?

Если пойдете этим путем, то в любом случае СОБ необходимо брать легализованным.
#19 
Масик 3007 знакомое лицо29.04.10 09:46
Масик 3007
NEW 29.04.10 09:46 
в ответ Rechtsberater 28.04.10 21:18
скажите, а что означает легализация? нельзя ли ее сделать, допустим в Rathaus?
спасибо
Закурил. Сильно затянулся прищурив третий глаз. Качая головой, долго смотрел в море.
#20